Anyja, lánya fotózás

Már jó rég óta tervezzük, hogy egyszer majd kellene fényképezni a két nőmről egyszerre, közös képeket, ahol egyértelművé válik a szépségük mellett a hasonlóságuk, és kedvességük, szeretetük.
 Nagyon jól sikerült a fényképezés. Én is nagyon élveztem, és ők is.
 Nekik terápiás jelleggel is jól jött, mert -ha nem is volt rossz a viszonyuk- ettől a fotózástól még közelebb kerültek egymáshoz.
 Mert fontos, hogy egy kamaszodó lányka érezze az anyukája szerelmét.
 De ugyanennyire fontos az anyukának a visszajelzés is.
 Én pedig csak csodáltam őket. Néha könnyeztem, és imádtam minden pillanatát.
 A kép válogatás közben világítottam az örömtől és boldogságtól.
 Nagyon sok képet tartottam meg, és még sokáig fogok dolgozgatni rajtuk, hogy minél több legyen.
 Itt csak az elsőket látni. A kedvenceket.
 Ilyen fotózást mindenkinek kellene csinálnia a gyerekeivel szerintem.

Nincsenek megjegyzések: